- 1. The Feldman Method (Feldman Yöntemi)
İlk yayınlanma tarihi 1969 olan The Feldman Method kitabı, dünyanın en büyük sigorta satıcısının çalışma felsefesini konu edinmiştir.
Ben Feldman, hayat sigortası satışı için geliştirdiği teknik onun Guinness Rekorlar Kitabı'na girmesini sağladı. Kusursuz tekniklerden yararlanan bu kitap, adım adım satış başarısına ulaşan planlarını sunuyor. Bu kitapta, Ben Feldman'ın dünyanın en büyük sigorta satıcısı olmasını sağlayan iş felsefesini, yaklaşımlarını, sunumlarını ve güçlü ifadelerini bulabileceksiniz.
- 2. The Digital Life Insurance Agent (Dijital Hayat Sigortası Acentesi)
2016 yılında yayınlanan Jeff Root’un kaleme aldığı The Digital Life Insurance Agent kitabı, online hayat sigortasının nasıl pazarlanacağını ve telefonda satılabileceğini konu edinmiştir.
Dijital Hayat Sigortası Acentesi, tüm beceri seviyelerindeki hayat sigortası acentelerinin dijital çağa geçiş yapmaları için gerekli kılavuzdur. Bu kitap, yeni acentelerin işlerini kurmak ve yürütmek için atmaları gereken adımları özetliyor ve ayrıca işlerini çevrimiçi olarak değiştirmek isteyen deneyimli acentelere öğütler veriyor.
- 3. Agents Of Change (Değişimin Acenteleri)
Sigorta acentesi pazarlamasını yeniden düşünmeyi konu edinen Agents Of Change 2017 yılında basılmıştır.
Bu ilgi çekici ve okunması kolay kitapta, küçük işletmesini ayakta tutmak için savaşırken Jim Wakefield’ın mücadelesi anlatılmıştır. Yavaş ve emin adımlarla, yalnızca nasıl daha fazla müşteri bulacağını değil, aynı zamanda uzun dönemde bağlılık yaratan pazarlama girişimlerinin ve müşterilerin bağlılıklarının nasıl korunabileceği anlatılıyor.
- 4. The End of Insurance As We Know It (Bildiğimiz Sigortacılığın Sonu)
Rob Galbraith’ın kaleme aldığı bu kitapta; Y kuşağının, sigorta teknolojisinin ve risk sermayesinin ekosistemi nasıl değiştireceğini konu edinmiştir.
Piyasaya sürüldüğünden bu yana uluslararası en çok satanlar listesinde yer alan The End Of Insurance, sigorta endüstrisinin neden benzeri görülmemiş temel değişiklikler yaşadığını ayrıntılarıyla anlatan kitaptır. Bu devasa veri kümelerini yapay zekâya depolayabilen bulut bilişim için her türlü davranışı gözlemleyen hepsini anlamlandırabilecek gelişmiş algoritmaların geliştirilmesi, riskin nasıl ölçüldüğü ve finanse edildiğinin temelleri konu edinmişitir. Buna ek olarak, milenyum kuşağı, işgücü ve teknoloji değişimleriyle birlikte, geleneksel sigorta çalışanlarını yenilik yapmaya teşvik etmektedir.
İster deneyimli bir sigorta uzmanı, ister sektörü geliştirmek isteyen bir teknoloji uzmanı, ister çok sayıda fırsat gören bir girişimci veya hızlı arayan bir yatırımcı olun bu kitap gelecek yolculuğunuzda size yol gösterecek önemli bir kılavuz olacaktır.
Kaynak: Google Books , Book Authority